Klubmodul henter siden
Børnehold 2. halvår 2022
Tilmeldingsfrist er overskredet

Børneholdet er et supplement til medlemskabet i Firehøje klatreklub. Det er for unge/børn fra ca. 5 år - 10 år. Det er gratis men kræver betalt kontingent og særskilt tilmelding. Det foregår torsdag fra 16.30 - 17.55

Træningen består af opvarmning, klatrelege, teknik træning og fri klatring på højvægge somme tider boulder vi også på dem

Vi varme op mens forælder sætter reb op. Efter opvarming klatrer børnene eller øver teknik.

Forælderen hjælper med at sikre børnen både sit eget og andre.

Der er Tonja der er ansvarlig og træner holdet samen med Salli.

Ved børnetræning er det vigtigt at der er mindst 1 forælder pr barn til at sikre.

Og laver et passivt medlemskab, samt deltager hurtigst mulig i et sikrings kursus.

Der er et deltagerantal på ca.15 børn på holdet. Er der ikke plads så tilmeld ventelisten.

Bemærk:
Ønsker dit barn ikke at følge den strukturerede træning om torsdagen, men kommer istedet på de andre aftener eller weekend - ifølge med en voksen skal barnet ikke tilmeldes til dette hold, men blot betale medlemsskab.
Tilmeldte
5 /15
Tilmeldingsfrist
12.12.2022