Juniorhold 1. halvår 2023
Der er desværre ikke flere ledige pladser
Der er plads på ventelisten. Du kan tilmelde dig, når du er logget ind

Juniorholdet er et supplement til medlemskabet i Firehøje klatreklub. Det er for unge/børn fra ca. 10 år - 15 år. Det er gratis men kræver betalt kontingent og særskilt tilmelding. Det foregår torsdag fra 18.15 - 20.15

Træningen består af opvarmning, klatrelege, teknik træning og fri klatring på  højvægge somme tider boulder vi også på dem. Det forventes at man lærer at sikre, så man også kan sikre andre klatrere. Det lærer vi dig på holdet.

Ved juniortræning behøver forældre ikke at få sikringskursus, men det anbefales dog, da man så kan klatre i weekender og på de andre åbningsaftener.

Det er Tonja der er ansvarlig og træner holdet sammen med Salli.

Der er et max deltagerantal på ca 15 personer.

Er max nået udvider vi deltagerantallet i løbet af sæsonen når de nye medlemmer er blevet dygtiger til at sikre. Hvis holdet er fyldt og du gerne vil på en venteliste så skriv til info@4hkk.dk og vi giver dig besked med det samme, der er ledigt igen.

Ønsker dit barn ikke at følge den strukturerede træning om torsdagen, men i stedet komme på de andre aftener eller weekend - ifølge med en voksen skal barnet ikke tilmeldes til dette hold, men blot betale medlemsskab.
20.06.2024
05.01.2023 kl. 18.15 - 22.06.2023 kl. 20.15
Vandel idrætscenter
0,00 kr.